.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلوگیری از ورود ۲۶ هزار خودرو به مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از بازگرداندن حدود ۲۶ هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد کرونایی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح ممنوعیت تردد کرونایی که از ۲۴ مردادماه تا ۶ شهریورماه در سطح محور‌های مواصلاتی استان اجرایی شد.

او افزود: در این طرح از ورود بیش از ۲۵ هزار و ۹۱۳ خودرو به استان مازندران جلوگیری شد و بیش از ۲۱ هزار و ۲۵۹ خودرو که اقدام به نقص قوانین و مقررات کرده اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با اجرای این طرح میزان تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان از ۲۴ مردادماه تاکنون ۴۲ درصد کاهش داشته است.
سردار میرزایی با اشاره به پایان طرح ممنوعیت تردد از استمرار طرح محدودیت تردد کرونایی برای ورود خودرو‌ها به شهر‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: ورود خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی به شهر‌های با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و به شهر‌های با وضعیت نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی مازندران ضمن قدردانی از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه در همکاری با پلیس برای اجرای موفقیت آمیز طرح ممنوعیت تردد کرونایی به شهروندان توصیه کرد: برای ریشه کنی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا حدالامکان در خانه بمانند و از تردد‌های غیر ضروری و مهمانی‌ها و تجمعات جدا خودداری کنند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.